Keravan Kokoomus

Me kokoomuslaiset haluamme luoda yhteiskunnan, jossa Sinulla ja minulla on mahdollisuus omilla valinnoillamme vaikuttaa omaan elämäämme.

Kokoomuspolitiikkaa vuodesta 1920

Puheenjohtajan tervehdys

Keravan Kokoomus on Kansallisen Kokoomuksen paikallisyhdistys. Toukokuussa 101 vuotta täyttävä vireä yhdistys toimii nimensä mukaisesti Keravalla. Yhdistyksen jäsenmäärä on kasvussa ja se on tällä hetkellä reilut 100 jäsentä. Toimintaamme kuuluvat erilaiset jäsentilaisuudet ja vierailut esimerkiksi Eduskuntaan. Noudatamme toiminnassamme Kansallisen Kokoomuksen arvoja ja luotamme ihmisten omaan harkintakykyyn ja vastuulliseen toimintaan. Keravan kunnallispolitiikassa kannatamme vastuullista taloudenpitoa, joka luo kestävän pohjan toiminnalle. Ajankohtaisia kysymyksiä ovat muun muassa sote-uudistus ja Keravan Asuntomessut 2024. Jatkamme myös edellisillä valtuustokausilla aloitettuja toimenpiteitä Keravan turvallisuuden sekä lasten ja nuorten liikuntaharrastusten parantamiseksi. Mikäli koet Keravan Kokoomuksen toiminnan omaksesi, tervetuloa mukaan toimintaan.

Riikka Siltanen, Keravan Kokoomus ry puheenjohtaja

Keravan Kokoomus ry hallituksen jäsenet vuodelle 2021:

Riikka Siltanen, puheenjohtaja

Esa Savenius, varapuheenjohtaja